Thursday, December 31, 2009

Perpisahan...lagi dan lagi...

Tahun 1430 berlalu...diganti dengan 1431....

Tahun 2008 berlalu....diganti dengan 2009..eh, bukan2..tu tahun lepas punyer..

Tahun 2009 berlalu...diganti dengan 2010...

Zaman kanak-kanak hingusan berlalu 17 tahun yang lalu, diganti dengan zaman remaja dan kini dewasa sudaa...


Erm...Setiap yang bermula, pasti akan berakhir..

setiap yg 'single' akan berteman..

Setiap yang bertemu pasti akan berpisah...

bak kata kakak 'kesayangan' saya : "baru la advanture!"

Semoga kita bertemu lagi...

andai bukan di dunia, mudah2an ianya disyurga nanti...


Saya sayang anda semua : KAK FAZU, KAK SUE, KERRY & EZA (belakang dari kiri)

Maafkan diri ini andai pernah terkasar bahasa, terlanjur tutur kata..

terhutang (sila tuntut)

terpukul, tercubit (boleh balas)

dan segala TER.. samada sengaja ataupun tidak..

*******

Walaupun air muka saya nampak gembira, namun hati sy pedih menanggung rasa...

hanya tuhan yg tahu..



Selamat meneruskan kehidupan...

Salam Ma'al Hijrah..

Selamat Tahun baru 2010..



7 comments:

sarahfazalul said...

'Walaupun air muka saya nampak gembira, namun hati sy pedih menanggung rasa...' --> nape ija?

moga tahun baru yang akan datang menjadikan kita seorang yang lebih manusia iAllah

(^^,)

Radieah Mohd Nor said...

Setiap pertemuan.. pasti akan ada perpisahan... sebab yang tu dah memang suratan.

So bila ada pertemuan... bersedialah untuk bertemu dengan perpisahan....

Nadiah Sidek said...

kita bertemu utk berpisah :)

Za's said...

terima kasih sarah, radiah n kak nadiah..hehe..semua H...semoga sy lebih cekal

Sue said...

Rasa yang ieja tanggung tu, awal2 lagi kaksue tanggung..hhuhuhu samalah kita, riak wajah nampak gembira, hati...hanya Tuhan yang Tahu..

Moga kita dipertemukan lagi..di dunia dan di akhirat kelak..Miss u so much..huhuhu

Za's said...

'Walaupun air muka saya nampak gembira, namun hati sy pedih menanggung rasa...'

sarah: ana sedih sebab akan berpisah dengan kakak2 ceria di opis..hukhuk

kaksue: ameenn...

eza said...

hehehhe..takbley lg da nak tgk ieja menyakat kat opis..ieja ni kuat menyakat gak..pantang tgk kite diam,ade je dia buat2 terlanggar la,tertaksengaja itu inila :P
selamat meneruskan perjuangan ye ieja..
eza pun mtk maap la atas segala TER yg sengaja mahupun tak tersengaja :P
moga xdisimpan dlm hati..