Thursday, July 1, 2010

Julai sudah tiba...

Julai antara bulan kegemaran saya..

Sbbnye....Saya suka nombor tujuh.. (Itu ajer..takda sebab lain..)

Hari ini, kita telah menjejaki 1 Julai 2010 bersamaan 19 Rejab 1431..  

Alhamdulillah, Allah panjangkan lagi usia saya hingga ke Julai tahun ini...

Sekadar ingin berkongsi beberapa aktiviti di bulan JUN..


6 Jun 2010, MuhammadTUN, Muaz Hasif dan MuhammadDUN naik buaiyan...

Boleh dikatakan ianya antara tradisi keluarga... sape yg jadi cucu mak saya, kena la naik buaiyan! hehe...

Budak2 tiga orang nie, sangaaatt la baik masa dok dalam buaiyan..mana tidaknya, mereka dikelilingi oleh nenek2 yang comel2 termasuklah mak saya..

Ditambah pula dengan alunan MARHABAN oleh Ahli Kump. Marhaban Mak saya... Seronok je mcm bila join kump marhaban nie, mcm2 depa dapat dalam goodies beg..hihi.. 




gambar nie sekadar hiasan..nyum2, sedapnye kek coklat doyah!

Selain itu, ramai juga kalangan sahabat2 dan senior2 saya yang menyambut ulang tahun kelahirannya pada bulan ini...

Sanah Hiloa ya sohaabaattil 'azizah..(sohaabaatt =merujuk kepada ramai @ jama')
rasanya laa..  

Antaranya, Fatariah, K. Hajariah, K. Ct Syarifah, K. Ida Farah, Murni, Syafinaz dll.. Semoga Allah limpahkan rahmat dengan pertambahan umur ini.. Walaupun hakikatnya, pertambahan umur adalah petanda kita semakin menghampiri detik kematian. Sekian...


5 comments:

Nadiah Sidek said...

eleh..mcm akk tak tau knp ija suka bln 7..tak sabar nak sambut hari tua ija kan? hehe..

rindu la kat ct sharifah! apa khabar dia ye? akk takleh nak contact dia sbb lama dah tak topup hp. jrg guna, malas nak topup. kalau cntct dia, kirim slm ek. suruh dia bkk akaun FB :p

Za's said...

hhehee....

Kak Ct. Syarifah skrg mengajar di terengganu..anak sulong dia 'awatif..sihat wal'afiat.saya pun tak penah jumpe awatif lagu..

InsyaAllah, akan saya sampaikan salam rindu akk tuu...:D

Za's said...

pandai la kak nadiah nie..hihihi

Nadiah Sidek said...

baru tau ke akk pandai? ahaha..

la..tak tau pun ct ada anak dah! isk. bila bersalinnya?

nadzifah apa cerita? nad pun lama dah akk tak dgr ceritanya

Za's said...

rasa mcm tgh tahun lepas...mungkin dah genap setahun..tak ingat dah akk..:p

sy pun dah lama tak dengar cerita kak nad..:(